پرچم ایران
Medical Services Insurance Organization
نقشه سایت
تماس با ما
خانه
English Version
آخرین بروزرسانی:
   












بيشتر
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • تعيين صفحه پيش فرض مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
  • آمار بازدید
    تعداد بازدید از سایت: 89921885
    تعداد بازدید این صفحه: 304003
    در امروز: 15979

نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
اوقات شرعي
True
تعداد بازديد اين صفحه: 304003
تعداد بازديد از سايت: 89921885
تعداد بازديد زيرپورتال: 486839
اين زيرپورتال امروز: 157
در امروز: 15979
اين صفحه امروز: 54
اخبار
حقوق شهروندی در نظام اداری از مهمترین دغدغه های دولت است /  نظام رسیدگی به تخلفات اداری بیش از هر زمان دیگری در سرنوشت امروز و آینده کشور واجد اهمیت است
  • 1397/7/17 سه‌شنبه به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت فارس حقوق شهروندی در نظام اداری از مهمترین دغدغه های دولت است / نظام رسیدگی به تخلفات اداری بیش از هر زمان دیگری در سرنوشت امروز و آینده کشور واجد اهمیت است
    دکتر خرازی رئیس امور سلامت اداری صیانت از حقوق مردم و دبیر هیأت عالی نظارت سازمان امور اداری و استخدامی کشور از میز خدمت اداره کل بیمه سلامت فارس بازدید نمود . دکتر فردین خرازی در بازدید از میز خدمت اداره کل بیمه سلامت فارس ضمن اشاره به این مطلب که تقویت انضباط سازمانی و مقابله با فساد و ارتقاء ضریب سلامت اداری دو ویژگی مهم نظام رسیدگی به تخلفات اداری است ، اظهار داشت : نظام رسیدگی به تخلفات اداری بیش از هر زمان دیگری در سرنوشت امروز و آینده کشور واجد اهمیت است و مدیران دستگاه های اجرایی می بایست تمام تلاش خود را در جهت تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات متمرکز در قالب میز خدمت را بکار گیرند . این مقام مسئول حقوق شهروندی در نظام اداری را از مهمترین دستورکار دولت دانست و میز خدمت بیمه سلامت فارس را مناسب در جهت خدمت رسانی بهینه به بیمه شدگان این سازمان برشمرد .
جسله هم اندیشی مدیرکل بیمه سلامت فارس و مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی
  • 1397/7/10 سه‌شنبه به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت فارس جسله هم اندیشی مدیرکل بیمه سلامت فارس و مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی
    به منظور اطلاع رسانی موثر در خصوص اهداف ، رسالت ها و ماموریتهای سازمان بیمه سلامت ایران ، جلسه هم اندیشی با حضور مدیرکل بیمه سلامت و مدیران روابط عمومی دستگاه ای اجرایی استان فارس برگزار شد . دکتر صابر فرخی مدیرکل بیمه سلامت فارس ضمن اشاره به این مطلب که مدیران روابط عمومی مهمترین عامل انعکاس اخبار سازمانی و دستاوردهای دولت می باشند ، اظهار داشت : روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی سازمان و مخاطبین ، یکی از ارکان مهم هر سازمان دولتی و خصوصی می باشند و اطلاع رسانی به موقع و موثر خدمات دولت به مردم شریف ایران از مهترین وظایف روابط عمومی هاست . وی گفت : سازمان بیمه سلامت نیز با توجه به جمعیت تحت پوشش خود ، علاوه بر اینکه می بایست بیمه شدگان را از حق و حقوق خود آگاه سازد ، اقدامات و طرح های درمانی بزرگ و ملی را نیز باید به اطلاع این عزیزان برساند .
خط قرمز سازمان بیمه سلامت، رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات است
  • 1397/6/19 دوشنبه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت: خط قرمز سازمان بیمه سلامت، رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات است
    ‏به گزارش آی هینا مهندس محمد هاشمی با بیان این‌که رعایت قانون بودجه کل کشور مورد تاکید سازمان بیمه سلامت ‏است، گفت: ارجاع بیماران در بیمارستان‌های دولتی به خارج از بیمارستان تخلف است و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت می‌توانند ‏مراتب شکایت خود را به دانشگاه‌های علوم پزشکی یا ادارات کل بیمه سلامت استان‌ها منعکس کنند.‏وی افزود: در صورت ارائه شکایت بیمه شدگان، بدیهی است که با متخلفین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.‏هاشمی تاکید کرد: خط قرمز سازمان بیمه سلامت، رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات بهداشتی و درمان است و بر اساس تاکید ‏وزیر بهداشت، کاستی در ارائه خدمت به هیچ عنوان قابل قبول نیست.‏مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: رسانه‌ها همواره در راستای اطلاع رسانی صحیح به بیمه شدگان ‏و مردم در کنار سازمان بیمه سلامت قرار داشتند و انتظار می‌رود اطلاع رسانی مطلوب در این زمینه نیز انجام شود.
تسویه به روز بدهی ها در سال جاری
اقدام سلیقه ای در حوزه سلامت جایی ندارد/ برنامه ریزی بر اساس اعتبار و استاندارد
بیمه سلامت مطالبات بیمارستانی را به روز پرداخت می کند/تغییر رویکرد وزارت بهداشت و رعایت شاخص های استانداردسازی در بیمارستان ها
رويدادها
آلبوم تصاوير
جاذبه هاي گردشگري فارس
قوانین موسسات درمانی